Considerente generale
Sectorul de service a fost primul care s-a dezvoltat în cadrul Transisud, ulterior, o dată cu lărgirea sferei de activităţi a firmei, urmând şi celelalte domenii de activitate.
Ne-am propus de la început să dezvoltăm service pentru orice tip de echipament de sudare şi debitare şi desigur că, în cel mai scurt timp, s-a impus colaborarea cu firme furnizoare de piese de schimb, raparații şi componente electronice, colaborare pe care am dezvoltat-o permanent.
Principii de functionare
- Existenţa unui personal specializat
- Atelier dotat corespunzător
- Truse de scule specializate
- Magazie de piese de schimb şi reparaţii
- Maşini utilitare pentru intervenţie rapidă
Service la cerere
Prin serviciul logistic specializat sunt preluate echipamentele de sudare – debitare aduse la reparaţie – verificare , fiind programate în sectorul service. Procedura este următoarea:
Etapa 1. Preluare, curăţare , constatare defect, transmitere către beneficiar a antedevizului de reparaţie.
Etapa 2. Reparaţia propriu zisă
Etapa 3. Probe de funcţionare, livrarea echipamentelor
Service cu abonament
Prin programele de service contractual Transisud preia , conform contractelor încheiate, sarcina de mentenanţă completă a parcului de echipamente de sudare şi debitare.
Procedura contractuală este în general diferită ,funcţie de cerinţele Beneficiarilor:
- Deplasarea echipei mobile de service la sediul Beneficiarului
- Operaţii de servisare direct la locul de muncă
- În cazul echipamentelor cu probleme majore, preluarea acestora şi repararea la sediul Transisud, returnare;
- Repararea perifericelor pentru echipamente: derulatoare, pistolete, pompe de răcire, etc
- Aprovizionarea , prin echipa service, cu piese de schimb , consumabile, materiale de adaos, etc