• Str. Tudor Vladimirescu nr 16, Cluj-Napoca, România

CONSIDERENTE GENERALE

Sectorul de service a fost primul care s-a dezvoltat în cadrul Transisud, ulterior, o dată cu lărgirea sferei de activităţi a firmei, urmând şi celelalte domenii de activitate.

Ne-am propus de la început dezvoltăm service pentru orice tip de echipament de sudare şi debitare şi desigur , în cel mai scurt timp, s-a impus colaborarea cu firme furnizoare de piese de schimb, raparații şi componente electronice, colaborare pe care am dezvoltat-o permanent.

Principii de funcţionare

  • Existenţa unui personal specializat
  • Atelier dotat corespunzător
  • Truse de scule specializate
  • Magazie de piese de schimb şi reparaţii
  • Maşini utilitare pentru intervenţie rapidă

Prin programele de service contractual Transisud preia , conform contractelor încheiate, sarcina de mentenanţă completă a parcului de echipamente de sudare şi debitare.

Procedura contractuală este în general diferită ,funcţie de cerinţele Beneficiarilor:

  • Deplasarea echipei mobile de service la sediul Beneficiarului
  • Operaţii de servisare direct la locul de muncă
  • În cazul echipamentelor cu probleme majore, preluarea acestora şi repararea la sediul Transisud, returnare;
  • Repararea perifericelor pentru echipamente: derulatoare, pistolete, pompe de răcire, etc
  • Aprovizionarea , prin echipa service, cu piese de schimb , consumabile, materiale de adaos, etc

Prin serviciul logistic specializat sunt preluate echipamentele de sudare – debitare aduse la reparaţie – verificare , fiind programate în sectorul service. Procedura este următoarea:

Etapa 1. Preluare, curăţare , constatare defect, transmitere către beneficiar a antedevizului de reparaţie.
Etapa 2. Reparaţia propriu zisă
Etapa 3. Probe de funcţionare, livrarea echipamentelor